Hier vind je korte antwoorden op veelgestelde vragen, zowel over onze behandelingen als over administratieve zaken.
Neem gerust contact met ons op, wij helpen u graag verder
Veel van onze medische diensten, zoals kinesitherapie, revalidatie en sportmedische keuringen, komen in aanmerking voor (gedeeltelijke) terugbetaling via je mutualiteit. We informeren je graag duidelijk over wat je wel en niet kunt terugkrijgen. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.
Al onze cardiologen, Sportarts Dr. Van Doninck en alle kinesitherapeuten zijn geconventioneerd. Onze artsen fysische geneeskunde (Dr. Coopman, Dr. De Block, Dr. Leijnen en Dr. Van Ongeval) en Sportarts Dr. Konings zijn niet geconventioneerd. Zij rekenen een extra supplement van € 11,79 per consultatie.
Een verwijsbrief van je huisarts is niet vereist om een afspraak te maken bij onze artsen. Je kunt rechtstreeks bij ons terecht.
Voor revalidatie wordt een voorschrift afgegeven door onze artsen fysische geneeskunde. Voor preventieve en niet-medische trajecten, zoals sportkeuringen of sportbegeleiding, kunnen jullie rechtstreeks terecht bij onze experts. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor advies op maat.
We proberen steeds snel en flexibel een afspraak in te plannen. Voor dringende behandelingen of sportgerelateerde klachten voorzien we vaak binnen enkele dagen een eerste consult. Boek online of contacteer ons voor de snelste oplossing.
Tijdens een eerste intakegesprek luisteren we naar jouw verhaal en doelen. Op basis daarvan stellen we een persoonlijk behandel- of begeleidingstraject op, eventueel in overleg met je arts of specialist.
Ja, je ontvangt altijd een betalingsbewijs of getuigschrift na elke behandeling. Voor bedrijven of specifieke trajecten kunnen we ook een gedetailleerde factuur voorzien, op aanvraag.
Het remgeld voor een consultatie dient direct na de afspraak via bancontact te worden voldaan. De betaling voor revalidatie en kinesitherapie vindt maandelijks plaats. Hiervoor ontvangt u een factuur thuis.
Ja, breng zeker je identiteitskaart mee en, indien van toepassing, een doktersvoorschrift en relevante medische documenten (zoals beeldvorming of eerdere verslagen). Zo kunnen we je dossier volledig en correct opstarten.
Je kan eenvoudig online een afspraak maken via onze website. Liever telefonisch of via e-mail? Dat kan ook. Onze medewerkers helpen je graag bij het inplannen van je consult of behandeling.